Eg tror det var på Danmarks plass

Nokre bilete frå i går kveld. Ferie i Bergen er digg: vandring i byen til seint, å kunne kjøpe sushi om ein får lyst på, varme, sol og fine solnedgongar. På tross av at det er Noregs største vegkryss, tykkjer eg Danmarks plass har sin sjarm.

6 tankar på “Eg tror det var på Danmarks plass

  1. Så fine bilder 🙂

    SV: Jeg sov ikke mye i natt og jeg fulgte ikke rådet ditt, jeg stresset verre… hehehe. Men nå er jeg heldigvis ferdig med første dagen ;P Heldig du som har fri enda en uke 😀

Legg att eit svar

