Metall er ein god varmeleiar.

Bloggen er faktisk eit år gammal i morgon! Passande nok har eg også i år klart å skade meg på jobb:

Eg skulle røre i lapskausen, noko som kan vere litt tungt, og spente frå ved å plassere underarmen på kokekjelen. Realisten gløymde at metall leiar varme. Damene på jobben meinar eg kjem til å få arr, men eg svergar til mine mad healing skillz.

Eg er så klønete at eg går Bella ein god gong. Kor er alle dei kjekke vampyrane?

4 tankar på “Metall er ein god varmeleiar.

  1. *fnis*, neimen stakkar da. ;X

    mannen min jobber som kokk og han er litt klumsete så han kommer alltid hjem med kutt og brennmerker.. heh.

Legg att eit svar

