Eksamenslesingsdikt

Hei! Eg har ikkje døydd, eg driv berre med siste innspurt på bachelorgraden! To av tre eksamenar er overstått, og nøgdleiksnivået er noko varierande. Siste eksamen er på tysdag, og den involverar slike ting:

Dere trur på meg når eg seier det er heilt ekstremt kjedeleg, sant? Det er så dumt at eg må prestere bra på eksamen, for å heve eit relativt dårleg laboratorieresultat…

Uansett. På lesesalen er det fri flyt av proviant og kontorrekvisitta, og dei to siste gongane Anna har lånt stiftemaskina mi har ho returnert den med eit takkedikt. Desse har eg hengt opp på lesesalplassen-som-eg-kallar-min-sjølv-om-vi-ikkje-har-lov-til-å-ha-faste-plassar, og eg presenterar herved eit utdrag av Anna sine samlede verker:

(Trykk for større versjon.)

Det skal nemnast at Anna er ein austfolding med stor forkjærleik for nynorsk. Og så er ho innmari flink til å dikte.

4 tankar på “Eksamenslesingsdikt

  1. Herlig! likte diktene ;D

    Lykke til med innspurten! Jeg er så lei at jeg holder på å spy, rart at noe jeg egentlig synes er så spennende kan bli så jævlig i store mengder…

    tysdag? er tirsdag? eller, hmm – dårlig på nynorsk/dialekt.. Men uansett lykke til! 😉

Legg att eit svar

