Laa-laa, PO!

Når ein ikkje får reise til Glasgow grunna VULKAN, kan ein reise på shopping til Åsane og prøve ONEPIECE:

Sjekk Voe-poseringa.

I valet av kva som er verst av OnePiece og VULKAN… Trur eg stemmen min går til OnePiece.

No kler Chrestense absolutt alt, men dette biletet av meg burde blitt brukt som argument for å bannlyse denne sparkebuksa for vaksne. Eg ser ut som ein Teletubby.

3 tankar på “Laa-laa, PO!

  1. Stilig :):). Når ikkje så vakre unge jenter med perfekt figur ikkje kler desse, så er det ingen som kler det. Skulle vore forbudt slike plagg.
    Har hørt dei sei dei er så gode og praktiske, men ein må vel kle den heilt av når ein skal på do. For det er vel ingen snarveg der 🙂
    ha ei flott helg og eg håper dere ikkje ahr så mye snø i Bergen som vi har

Legg att eit svar

