Kvinnedagen!

Gratulerer så mykje med dagen, alle dere heldige bærarar av XX-kromosomet!

I dag skal eg:

  • donere pengar til Leger Uten Grenser. Fordi kvinner og barn er dei som vert hardast ramma av katastrofer og fattigdom.
  • gå på foredrag om trafficking, ein grusom praksis som øydelegg livet til alt for mange kvinner.
  • gratulere alle kjente med dagen, og reflektere over kor heldig eg er som bur i Noreg, der eg får lov til å ta utdanning, ferdes fritt og leve slik eg vil. For sjølv om likestillinga framleis har ein veg å gå her i landet, kunne det også vore mykje, mykje verre.

Håpar alle får ein flott kvinnedag!

Les gjerne: 8 mars/kvifor eg er feminist, som eg skreiv  8. mars i fjor.

Ein tanke på “Kvinnedagen!

  1. Det var eit veldig godt innlegg. Ja, det er nok litt til alle har likeverd her i landet, men tenker ein på kvinnen i f.eks Afganistan ligg vi 300 år minst lengre fremme.
    Det er og mange i Norge som sliter, da tenker eg på dei som veks opp med ein kultur heime og ein annan ute. Unge jenter som ikkje får lov til å gå på kafe og slike sjølvsagte ting for oss.
    Eg har tenkt mykje på dei i dag. Det er altfor lite for å få ei forandring, men
    Ha ein flott kveld og gratulere med dagen

Legg att eit svar

