Anbefaling: Songbird

Som uttalt Apple-mislikar har eg ei god stund kjend meg ganske hyklarisk. Kvifor? Vel, delvis fordi eg må sei eg tykkjer alt dei produserar ser så fint ut, men mest fordi eg inntil i går brukte iTunes til musikkavspeling på PCen. Det var nemleg så praktisk. Men no har eg «av-Applefisert» PCen, og presenterar herved iTunes» arvtakar, Songbird:

Den fungerar like bra som iTunes, og har i tillegg artige add-ons, som Lyricmaster. Denne visar teksten til songen du høyrar på:

Ein anna add-on eg fekk sansen for er denne:

Her kan du hente fram ei liste over kva artistar som skal spele i nærleiken av deg. Praktisk for meg som aldri finn ut kven som skal spele i Bergen før dei alt har vore her.

Til slutt, for dei som tykkjer det er eit herk å klikke seg ut av musikkspelaren og inn på internett:

Ganske nice? Eg har foreløpig ikkje noko negativt å sei om Songbird, anna enn at den hang seg litt opp i stad. Eit fullgodt alternativ til iTunes, sjekk den ut!

3 tankar på “Anbefaling: Songbird

  1. Jeg prøvde meg på dette programmet for ikke så lenge siden. Likte det godt, bortsett fra at det ikke gikk å skifte sang fra «skift sang-knappen» min. Så da bytta jeg til iTunes igjen 😛

    sv: Haha, takk for rettelsen ^^ Godt noen følger med!!

Legg att eit svar

