Nerdesnop

Då snakkar eg om ein spesiell type nerd, nemleg dei som vankar i anime- og mangaseksjonen på Outland. Otaku på fagspråket, folk som er heilt opphengt i Japan og japansk kultur og språk. Ikkje noko gale i det, dei er nemleg ansvarlege for at denne herlegheita har kome til Noreg:

Pocky! Første gong eg åt det var på eit japansk kjøpesenter i Los Angeles. Smaken minnar meg om dei fantastiske tre vekene eg var der borte, og alle kulturinntrykka eg sat igjen med. Derfor vart eg veldig glad då eg fann ein plass som sel dei her i Bergen.

Slik ser dei altså ut, ein søt kjekspinne med jordbær- eller sjokoladetrekk. Dette er det einaste godteriet der eg faktisk likar jordbærsmaken betre enn sjokoladesmaken. Men begge deler er heilt himmelsk, altså!

Så løp og kjøp! Men gå for all del ikkje på Outland. Der kostar dei 30, medan du på Eksotisk Torg ved Vektertorget kan få dei for kroner 10.

2 tankar på “Nerdesnop

  1. SV: Hjelpe meg.. Hvis jeg hater å lese på nynorsk (jeg har ALLTID slitt med det på skolen), så har jeg lov til å si det uten å bli kalt en fjortis. Den kommentaren synes jeg ærlig talt var utrolig unødvendig. Føler du gikk løs på meg kun pga at du skriver DIN blogg på nynorsk. Selv om jeg ikke liker nynorsk, så er ikke det et personangrep på deg! Bloggen din er fin den!

    Jeg sier jo ikke at jeg hater nynorsk for ingen grunn. Har aldri fått gode karakter i det, og jeg har aldri fått noen positiv tilbakemelding på det i det hele tatt. Dessuten har jeg lov til å si at jeg hater nynorsk. Det er nemlig veldig lite jeg sier at jeg hater her i verden.

    Kjempegreit at du gir meg konstruktiv kritikk på det jeg skriver, men å kalle meg fjortiss er ikke så veldig konstruktivt. Det ligner mer på drittslenging. :/

Legg att eit svar

