Fotokonkurranse igjen! Tema: reise

Martine arrangerar fotokonkurranse igjen. Eg tykte det såg artig ut, og tenkte eg skulle slenge meg på i siste liten. Temaet er reise, og premien denne gongen er eit soft-focus filter frå tvspelsweb.se.

Mitt bidrag er tatt på Lanzarote, då vi var på rundtur og såg på alle øya sine mesterverk. Eit av dei var lavagrotter, og ein tittel til dette biletet kan vel vere «Ei reise under jorda»?

Trykk på biletet for større versjon.

Åh, no fekk eg lyst tilbake til Lanzarote. Saknar roen og fråværet av stress. Men: ting har betra seg betrakteleg med KJEM250. Eg fekk del 2 av 3 godkjend på fredag, og i går fekk vi øving 5 godkjend. Så vi er ajour, og denne veka ser det ut til at det berre blir to labdagar på meg. Bank i bordet!

3 tankar på “Fotokonkurranse igjen! Tema: reise

  1. Bank i bordet indeed! Glad det ordnet seg med KJEM250!

    sv: tusen takk. skal gjøre mitt beste for å vinne! åååå! er jo ein drøm! 😀

Legg att eit svar

