Florence and the Machine – Cosmic Love

Denne songen vart spelt i slutten av Grey’s Anatomy-episoden «Blink». Eg fall for den med ein gong, og tykkjer den gav scenene som utspelte seg på skjermen mykje meir tyngde, på eit vis.

Og det er alt eg har å sei i dag, og sannsynlegvis på ei stund. Årsaka er monsterfaget KJEM250. Eit labkurs der ein må gjere øvinga på nytt om ein ikkje får den godkjend første gongen (og andre gongen, og tredje…). Eg var på laboratoriet i nærare 20 timar forrige veke (nemnde eg at dette er eit 10-poengersfag, og eg tar to mattefag i tillegg?). Denne veka har eg vore der mindre, men for å bli ferdig til matteførelesning i dag måtte eg jobbe i eitt frå 8-14. Litt sliten no, for å sei det slik.

Ein tanke på “Florence and the Machine – Cosmic Love

Legg att eit svar

