Semesterstartfest!

Heilt vanlege aktivitetar på Mat-Nat-festar involverar:

Reagensrøyr-shotteglas

Drikkeleikar der ein må kalkulere differansar.

Besøk til Martas kontrabass, Basse.

Speling på Basse.

Vi var også ein tur på Lille. Der var det varmt og stappfullt av pene mennesker, noko som tydelegvis vart for mykje for meg. Vi hadde nemleg berre vore der i ti minutt før eg bestemte meg for å reise heim. Eg må sei eg kjenner meg ganske gammal. Gåstol neste?

2 tankar på “Semesterstartfest!

  1. de har nett like interne festar som oss! me plar ha quiz med spørsmål som «kven er denne heite mannen?» (= arne garborg el.l.). og eg har høyrt at somme litteraturfolk plar utsetja folk på polet for utfordringar som «ein vin som høver til nærlesing av holberg sine essay, takk.». det verkar kjekt. det må eg prøva ei gong.

Legg att eit svar

