Heime att

Lanzarote. Eg forelska meg heilt i den øya. I det å stå opp til 20 varmegrader kvar dag, og å sjå vulkanfjell ruve i horisonten då eg dusja. I å ligge på stranda og bade i havet 4. januar. I å spise frukost, lunsj og middag med verdas beste jenter kvar dag. I å handle på Zara for første gong i mitt liv (og sporenstreks melde meg inn i «Få Zara til Bergen»-gruppa på Facebook). I å finne Happy Hippos på Spar og hamstre som ein gal. Og i å slappe meir av enn eg har gjort på lenge. Eg las ut to bøker medan eg var der (Mengele Zoo og Drømmehjerte), og for meg i det siste er det litt av ei bragd.

Kanskje eg kjem til å poste litt fleire bilete frå turen seinare, men akkurat no driv eg framleis og fordøyar alle opplevingane.

4 tankar på “Heime att

  1. Har sett alle bildene dine. Dei var flotte. Såg ut som ein flott tur og les her at det har det vore. Ei uke der alle bekymringer om studier og livet generelt kan legges att heime det er godt. Det er ingen plass du slappe av slik som når du er langt vekke heimefrå og har berre seg sjølv å tenke på.
    Fornuftig opladning til eit travelt semester.

Legg att eit svar

