Fotokonkurranse!

Eg kom over ein koseleg fotokonkurranse i dag, hjå Martine. Den har tema desember, og prisen er eit close-up filter frå tvspelsweb.se. Mitt bidrag er dette:

Tatt på julafta. Trykk på biletet for større versjon.

Kanskje ikkje så koseleg bilete, men skumring og bare tre er like mykje desember som jul og snø, tykkjer no eg. Bygda i bakgrunnen er heimbygda mi, Høyanger. Ein kan også skimte Høyangerfjorden der.

Nokre andre som ser på «Drømmekysten» på NRK no? Eg tykkjer alltid det er interessant å sjå Noreg gjennom andre sine auge. Og så er det jo alltids fint å høyre på den skotske dialekta til programledaren. Til våren skal to venninner av meg på utveksling til Glasgow, og vi skal sannsynlegvis reise og besøke dei. Då har eg sagt dei berre kan plassere meg på ein kafé, la meg høyre på folk prate heile dagen, og eg vil vere den lukkelegaste personen i verda.

Legg att eit svar

