Snø og snø og snø

Utsikt frå vegen på julafta.

Vatn frys oppe i atmosfæren, fell til jorda og vi får julestemning. Eg håpar eg rekk å ake litt i dag, før turen går til romjulsfest med venninner i Naustdal.

Denne juleferien har vore tidenes sløvaste, med soving til tolv kvar dag, og ein Mari som ikkje ein gong gidd å gå ut i heimbygda si på andre juledag. Eg var på kjempekoseleg vorspiel i går, med god stemning, gitarspel og song, og då var det lite fristande å gå ut til rølpefyll med masse folk eg ikkje kjenner.

Håpar alle har hatt ei fin romjul så langt! Om ei veke er eg på Lanzarote i 20 varmegrader. Eg gler meg!

2 tankar på “Snø og snø og snø

  1. ja, de har snusmumriken! 🙂 🙂 Jeg prøvde å få kjæresten min til å velge snusmumriken fordi koppen var så fin, men han valgte sniff i stedet… men men!

Legg att eit svar

