Den raude dronninga

Den Røde Dronninga

Det er ganske pussig å sitte på eksamen i evolusjonslære, og bli bedt om å definere «Den Raude Dronninga». For, ja, det er faktisk den raude dronninga i Alice i Eventyrland det er snakk om. Eg trudde det berre var forfattarane av læreboka som brukte ho, og sitatet «du må løpe så fort som bare det, for å forbli på samme plass», som eksempel på drivkraft bak evolusjon. Etter litt googling, visar det seg at det faktisk er ein heil teori. Plutseleg lurar eg på om svaret eg gav på eksamen ikkje var heilt riktig. Men men. No har eg i det minste fått dei ekstra studiepoenga eg trengte, og kan fokusere fullt ut på mine tre noverande fag. Og til helga blir det konteeksamensfest, hurra!

2 tankar på “Den raude dronninga

  1. herregud, kor kjekt de har det då! fantastisk teori, den trur eg jamvel eg hadde skjønt om eg hadde prøvd.. eg som trudde alt på mat-nat var aldeles utilgjengeleg.

Legg att eit svar

