Min nye venn

I løpet av helga spreidde det seg eit rykte blant MatNat-folket. Et rykte som førte til mykje latter, aww-ing og utbrudd av «eg òg vil ha!». I dag gjekk turen sporenstreks til Studia, der vi gjorde eit djupdykk i kassen med Giant Microbes. Der kunne vi hilse på alt frå malaria til hjerneceller, til søte, rosa kyssesyken. Valget mitt fall på ein grøn liten kar, og utan noko meir om og men kan eg herved introdusere:

Klamydia!

Klamydia! Denne vesle fyren er forstørra ein million gongar, funkar perfekt som både antistressball og til å kose med, og som ein bonus kjem han med eit artig lite faktahefte, der det står alt ein treng å vite om bakterien. Lærerikt OG morsomt, med andre ord, men kanskje ikkje noko du vil gi til dine yngste slektningar.

2 tankar på “Min nye venn

  1. jamen, dei yngre kan jo få ei hjernecelle? eg tykte dei var kjekkast! diverre er det ikkje rom for økonomisk utskeiing når ein har ca hundre bøker som skal kjøpast. endå verre vert det å rydda rom til å lesa dei..

Legg att eit svar

