Nerdeting, kjekke ting, and all of the above.

img122

Første studieveke har for meg involvert:

  • Komplekse tal. Visste dere at i2 er lik -1?
  • Deskriptiv statistikk. Du veit, histogram. Slike som vi lagde på ungdomsskulen.
  • Polynomdivisjon. Dette kan eg ikkje redusere til ein liten, deskriptiv setning. Også: det er eit helvete.

I tillegg har eg laga til KFU-galleriet, og lagt ut bilete frå rebusløpet. Nokre fleire av flabongo-affæren og av alle dei andre, flinke faddergruppene.

Og sist men ikkje minst hadde eg i går kommodevorspiel, for å innvie min nye, fine, sjølvmonterte Hemnes-kommode. Det var kjempekos, spesielt sia jentene hadde med seg mange små pakkar med ting til å ha i den. Eg kjem nok ikkje til å mangle strømpebukser og sokkar med det første!

Ein tanke på “Nerdeting, kjekke ting, and all of the above.

  1. Det så… Komplisert ut for min del. Men studielivet høres gøy ut. Og ang. NYC. Vel, var jo i Central Park og spiste muffins fra Magnolia Bakery, så litt SATC ble det 🙂

Legg att eit svar

