Søndagstur

Eg følte det nesten var naudsynt med ein fjelltur før eg reiste tilbake til Bergen, og i føremiddag fekk eg med meg mamma opp på Bergefjell.

Grimsosen

Turen starta ved Grimsosen, eit vatn som alltid er forferdeleg nedtappa.

Demningen

Demningen, frå litt oppi lia.

Sognefjorden

Framme! Sognefjorden sett frå Bergefjell.

Eg er veldig glad eg faktisk kom meg av garde i dag, for noko av det eg saknar mest i Bergen er det dere ser på siste biletet. Eg kjem nok aldri til å venne meg til store, opne landskap – eller ideen om at dei sju haugane rundt Bergen faktisk er fjell.

2 tankar på “Søndagstur

  1. prøv austlandet! det får bergensfjella til å te seg litt meir som fjell. heilt til eg kjem heim og ser kva eg vaks opp under.

Legg att eit svar

