Ufrivillig truande

Er det lov å melde folk inn i eit trussamfunn mot si vilje, og utan at dei veit om det?

Tydlegvis.

WTF?

Dette fekk eg i posten i dag. Om det er vanskeleg å sjå, så er det eit valkort for kyrkjevalet. Eg står visst i medlemsregisteret, enda eg ikkje er døypt og aldri har hatt noko med kyrkja å gjere. Kvifor? Fordi statskyrkja skulle sikre seg mot datatrøbbel i 2000, og derfor meldte inn alle som stod i Folkeregisteret. Utan å gjere folk oppmerksomme på det. I nesten ti år har eg, ateisten, vore medlem av noko eg ikkje trur på.

Det kjennes rett og slett litt ubehageleg.

3 tankar på “Ufrivillig truande

  1. Helt enig. Det er på jordet. Og i grunn strider det meg både norske rettigheter og det som kirken trur på selv.. Men men.. Jeg er oppført jeg også, men jeg er både døpt og konfirmert i kirka – men trur ikke.

  2. haha, eg posta nett eit innlegg om akkurat det same! eg er forbanna, for eg melde meg ut av kyrkja ETTER 2000. dei har inga unnskyldning i høve meg. eg visste kvifor eg var innmeld i utgangspunktet, det var fordi foreldra mine er døypte, men at eg no plutseleg er medlem att? HERREGUD!

Legg att eit svar

